Jak kupić
Złożenie i przyjęcie zamówienia
1. Sprzedaż dzieł sztuki odbywa się na podstawie zamówień składanych przez Klienta w sklepie internetowym za pośrednictwem serwisu www.mmgallery.pl
Klient ma możliwość złożenia zamówienia po zalogowaniu się do Konta albo bezpośrednio kontaktując się z Galerią poprzez kontakt telefoniczny +48 730 579 798 lub za pośrednictwem poczty e-mail: zamowienia@mmgallery.pl
2. W celu zawarcia umowy sprzedaży dzieła sztuki ze Sprzedawcą, Klient po wyborze dzieła sztuki winien dodać dzieło do koszyka, klikając przycisk z polem obrazującym koszyk zakupowy. Dzieła sztuki znajdujące się w koszyku nie są jeszcze zamówione. Klient ma możliwość dalszego pozostania w serwisie i dodania do koszyka kolejnych dzieł sztuki, usunięcia znajdujących się tam dzieł sztuki, a także rezygnacji ze składanego zamówienia lub przejścia do dalszej procedury zakupowej.
3. Klient może dokonać zakupu dzieła sztuki po uprzednim zalogowaniu się do serwisu lub wyborze opcji zakupu bez rejestracji.
Jeżeli Klient posiada już konto, wystarczy, że się na nie zaloguje poprzez wybór przycisku „Zaloguj się”. Jeżeli Klient nie posiada Konta, to na tym etapie dla celów złożenia zamówienia winien je założyć, przeprowadzając procedurę rejestracyjną.
4. Po dodaniu do koszyka wszystkich dzieł sztuki należy kliknąć przycisk Zamów. Klient zostanie przeniesiony na stronę zawierającą podsumowanie koszyka.
5. Po weryfikacji koszyka należy wybrać adres dostawy, sposób dostawy i płatność.
6. Wskazane w koszyku dzieła sztuki wraz z podaniem ich cen, sposobu dostawy i płatności, stanowią ofertę zakupu tych dzieł sztuki. Klient z chwilą kliknięcia przycisku Zamów akceptuje ofertę, co skutkuje zawarciem umowy. Następnie, Sprzedawca – mm gallery wysyła wiadomość e-mail z potwierdzeniem warunków zawartej umowy.
7. W przypadku wyboru sposobu płatności: szybki przelew online Przelewy 24 albo płatność za pośrednictwem serwisu PayPal, Klient po kliknięciu przycisku Zamów zostanie przekierowany na stronę podmiotu operatora systemu Przelewy 24 albo PayPal. Realizacja płatności odbywa się na podstawie regulaminu dostępnego na stronie podmiotu realizującego płatności internetowe.
8. Klient powinien dokonać płatności w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
9. Dostępne sposoby płatności to: przelew tradycyjny, szybki przelew online Przelewy 24, płatność za pośrednictwem serwisu PayPal.
10. Sposób i termin dostawy określone są każdorazowo przy składaniu zamówienia. Formą sposobu dostawy jest przesyłka kurierska.
11. W przypadku wysyłki dzieła sztuki za granicę jej koszt ustalany jest indywidualnie. W tym celu, przed złożeniem zamówienia należy skontaktować się z Galerią za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie.
12. Czas realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 7 dni roboczych liczonych od daty wpłynięcia zapłaty na konto Galerii. W szczególnych przypadkach, gdy czas realizacji zamówienia miałby być dłuższy niż 7 dni, Galeria kontaktuje się z Klientem, w celu poinformowania go o opóźnieniu i jego przyczynie.
13. Do każdego zamówionego dzieła sztuki Galeria dołącza dokument sprzedaży oraz certyfikat autentyczności.
14. Klientowi przysługuje prawo zwrotu dzieła sztuki w terminie 14 dni od jej otrzymania, bez konieczności wskazania powodu.